LocuTianjin, Cina (continentale)
E-mailE-mail: sales@likevalves.com
telefonuTelefono: +86 13920186592

Valvula di porta standard à dui vie di alimentazione manuale

In a lista di i desideri di l'astronomi per i prossimi deci anni: dui telescopi giganti è un telescopiu spaziale per circà a vita oltre a Terra è un mondu abitabile.
L'astrònomu americani ghjovi anu dumandatu à i Stati Uniti d'investisce in una nova generazione di telescopi "super-grande" chì valenu miliardi di dollari. Questi telescopi seranu più grande di qualsiasi telescopi attualmente nantu à a Terra o in l'orbita spaziale.
Stu investimentu hà bisognu di salvezza è una cumminazione di i sforzi di dui prughjetti cuncurrenti, vale à dì u telescopiu gigante di Magellan è u telescopiu di 30 metri. Una volta finitu, a sensibilità di questi telescopi cù diametri principali di u condensatore di 25 metri è 30 metri serà circa 100 volte più altu ch'è qualsiasi telescopiu attualmente in usu.
Permettenu à l'astrònomu d'osservà u core di galassie distanti in prufundità, induve enormi buchi neri vaghjime è sputter energia; investigà i misteri di a materia scura è l'energia scura; è studià i pianeti intornu à e stelle altru ch'è u sole. Forsi più impurtante, ponu suscite novi dumande nantu à a natura di l'universu.
Ma l'astrònomu anu pruvatu à cullà abbastanza fondi per anni per rializà i so sogni. In a nova pruposta, a Fundazione Naziunale di Scienze furnisce 1,6 miliardi di dollari americani per compie sti dui prughjetti, è dopu aiutà à eseguisce cum'è parte di un novu prughjettu chjamatu u Telescopiu Very Large US.
U ghjovi, l'astrònomu anu ancu urgeu à a NASA per inizià una nova missione di l'osservatoriu grande è u prugramma di maturità di a tecnulugia, chì sviluppà una seria di navi spaziali astrofisica in i prossimi 20 à 30 anni. U primu hè un telescopiu otticu più grande di u Telescopiu Spaziale Hubble, chì pò circà è studià i pianeti terrestri in l'universu vicinu - possibbilmente una "exo-Terra" abitabile. L'astrònomu dicenu chì solu a NASA pò fà questu, è hà dettu chì pò esse pronta in 2040 à un costu di 11 miliardi di dollari americani.
Queste duie raccomandazioni sò i più grandi in un rapportu longu aspittatu di 614 pagine "Percorsi di scuperta in Astronomia è Astrofisica in l'anni 2020" publicatu ghjovi da l'Accademia Naziunale di Scienze, l'Accademia di Ingegneria è a Scola di Medicina.
In l'ultimi anni 70, ogni 10 anni, l'accademia hà patrocinatu un sondaghju di a cumunità astronomica per stabilisce e priorità per i grandi articuli in a prossima dicada. Comu tutti sapemu, l'inchiesta di deci anni hà attiratu l'attenzione di u Cungressu, a NASA, a National Science Foundation è u Dipartimentu di l'Energia.
U travagliu di questu annu hè un ramu di l'Astronomia da Fiona A. Harrison di California Institute of Technology è Robert C. Astronomy di l'Università di Arizona è Texas A & M University. Un totale di 860 libri bianchi sò stati sottumessi per l'indagine, chì descrivenu pussibuli telescopi, missioni spaziali chì deve esse lanciate, esperimenti o osservazioni chì deve esse realizatu, è a diversità di prublemi chì a cumunità astronomica duveria trattà.
U duttore Harrison hà dettu in una entrevista chì u so cumitatu avia pruvatu à truvà un equilibriu trà l'ambizione è u tempu è i soldi necessarii per questi prughjetti. Per esempiu, parechje idee nantu à a nave spaziale di esplorazione planetaria sò state pruposte. Certi sò troppu grande, certi sò troppu chjuchi; certi piglianu un seculu per eseguisce. A squadra ùn hà micca sceltu unu di elli, ma hà dumandatu à a cumunità è à a NASA per avè una idea per un telescopiu spaziale di 6 metri di diametru. (U specchiu primariu Hubbleos hè di 2,4 metri di diametru.)
"Questa hè essenzialmente una esplorazione ambiziosa", aghjunse. "Solu a NASA è solu i Stati Uniti ponu fà questu. Cridemu chì pudemu fà ".
Matt Mountain, presidente di l'Associazione per a Ricerca di l'Astronomia Università (AURA), chì gestisce l'osservatoriu per a National Science Foundation, hà descrittu u rapportu decennale cum'è "assai audace" in un email. "È ùn anu micca scunfittu di articulà una visione per decennii, chì hè in realtà ciò chì hà bisognu è deve piglià".
L'indagine di deci anni hà un record successu. U telescopiu spaziale Hubble è u telescopiu spaziale James Webb, chì sò stati lanciati in u 1990 è sò sempre in operazione - cuncepitu per vede u principiu di u tempu, è sò previsti per lancià u mese prossimu - anu benefiziu di un altu ranking in l'indagine precedente di deci anni. .
Dunque, e cumunità di l'astronomia è l'astrofisica aspettanu cù impazienza i risultati di ogni nova investigazione. "U cumitatu hè sempre statu assai cunfidenziale", Natalie Batalha, prufissore di l'Università di California, Santa Cruz, hà dettu in un email à a vigilia di u rapportu. Era nantu à u pianeta Kepler di NASA. Hà ghjucatu un rolu di primura in u travagliu di ricerca. "Sinceramente, ùn aghju micca intesu nunda. Ùn possu aspittà d'aspittà ".
In u so rapportu ghjovi, u cullegiu hà listatu trè scopi scientifichi generale per i prossimi deci anni: a ricerca di pianeti abitabili è vita; u studiu di i buchi neri è di e stelle di neutroni, chì sò i causi di l'avvenimenti più viulenti in a natura; è u sviluppu di e galaxie. Crescita è evoluzione.
U rapportu dice: "I prossimi decennii metteranu l'umanità nantu à una strada per determinà se simu solu". "A vita nantu à a Terra pò esse u risultatu di un prucessu cumuni, o pò esse bisognu di una seria di ambienti inusual chì simu L'unica criatura in a galaxia è ancu l'universu. Ogni risposta hè prufonda ".
L'idea di u prughjettu Very Large Telescope hè ambiziosa perchè implica una mistura di dui prughjetti di telescopiu cuncurrenti, vale à dì u telescopiu di 30 metri previstu per a cima di Mauna Kea in Hawaii o l'Isule Canarie in Spagna, è u telescopiu gigante Magellan in corso. In Cile.
I dui telescopi sò una grande cooperazione internaziunale è u pruduttu di sognu di cullà fondi è di reclutà partenarii in l'ultimi deci anni. U voluminu di sti dui telescopi hè circa trè volte quellu di qualsiasi telescopiu nantu à a Terra, è a capacità di identificà stelle debuli è distanti in l'universu hè 100 volte a so grandezza. Travagliendu inseme, ponu risolve dumande profonde nantu à l'universu. Ma nè u prugettu hà riunitu abbastanza fondi, più di $ 2 miliardi necessarii per ghjunghje i so scopi.
Se questi telescopi ùn ponu esse custruitu, l'Europa trasmetterà a so dirigenza in l'astronomia terrestre à l'Europa, chì custruisce un telescopiu di 39 metri in Chileos Atacama Desert - u Telescopiu European Very Large - chì hè previstu di principià l'operazione in 2027. Certi astrònomu anu paragunatu l'annullamentu di u 1993 American Superconducting Supercollider project, chì hà affidatu u futuru di a fisica di particelle à u CERN è u Large Hadron Collider in Ginevra.
Se a Fundazione Naziunale di Scienze investe in a cumpleta di sti dui telescopi, uttene un grande quantità di tempu d'osservazione, chì serà attribuitu à l'astrònomu americani.
U duttore Harrison hà dettu: "Questi dui telescopi sò situati in emisferi opposti è anu disinni completamente differenti. Sò assai adattati per studii cumplementarii di l'universu ". "Hè impensable imaginà chì i Stati Uniti ùn puderanu micca ottene.
Sfide maiò ci aspettanu. A squadra gigante di Magellan hà sbulicatu in Cile, ma u prugressu di u telescopiu di 30 metri hè statu impeditu da prutestazioni è blocchi da Native Hawaiians è altri gruppi. Un situ alternativu hè statu designatu in La Palma, Isule Canarie.
Data l'enfasi attuale nantu à l'infrastruttura è u bilanciu scientificu sempre crescente, l'astrònomu speranu chì l'astri si allineanu cù a so visione audace. Ma sò stati disturbati da a storia di i costi eccessivi. U più notu hè u telescopiu spaziale James Webb. Dopu anni di ritardu, u telescopiu serà infine lanciatu in dicembre cù un prezzu finali di $ 10 miliardi.
"Tuttu questu hè avvoltu in JWST - tuttu u pianu serà basatu annantu à u so successu", hà dettu Michael Turner, un cosmologu è veteranu di l'indagine di deci anni chì travaglia avà à a Fundazione Kavli in Los Angeles. "Incrociate dita".
Ùn mancate mai eclissi solari, piogge di meteoriti, lanci di missili o qualsiasi altri avvenimenti astronomichi è spaziali oltre stu mondu.


Tempu di post: 15-novembre-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!