LocuTianjin, Cina (continentale)
E-mailE-mail: sales@likevalves.com
telefonuTelefono: +86 13920186592

Valvula di cuntrollu swing à doppia discu in acciaio inox cf8

Dapoi u scoppiu di COVID-19, sta quistione apparentemente simplice hà causatu disaccordi trà l'esperti è u paese: i membri di u publicu chì ùn sò micca malati anu da aduprà maschere per limità a diffusione di a malatia?
Dapoi mesi, u CDC hà insistitu chì l'unicu persone chì anu bisognu di portà una maschera sò quelli chì sò malati o sò trattati cù una maschera. Questa idea nasce da l'idea chì e maschere mediche basiche facenu pocu per prutege l'purtatore, ma principalmente per impediscenu à i pazienti di spruverà gocce infettive da u nasu è a bocca. Inoltre, ci hè bisognu di priorità l'attribuzione di forniture limitate à u staffu medico di prima linea. L'Organizazione Mondiale di a Salute accunsentì.
Ma certi paesi anu aduttatu diverse strategie, suggerendu chì e maschere duveranu esse aduprate ancu quandu e persone sò fora di casa in certi casi. Parechji scientisti anu ancu cuminciatu à suggerisce chì una pulitica di maschera più larga puderia esse una bona idea.
Dopu, dopu à ghjorni di speculazione, u presidente Donald Trump hà annunziatu u 3 d'aprile chì u CDC hà ricumandatu chì a ghjente aduprate maschere di tela in i lochi affollati, ancu s'ellu hà enfatizatu chì a misura hè vuluntaria è hà dettu chì ùn seguite micca.
Ellu disse: "Allora, purtendu una maschera serà veramente voluntariu". "Pudete fà. Ùn avete micca fà questu. Aghju sceltu di ùn fà ".
L'agenzia hà citatu novi dati chì "una grande proporzione" di e persone infettate cù u novu coronavirus ponu sparghje u virus à l'altri ancu s'ellu ùn anu micca sintomi. L'agenzia hà rivisu a raccomandazione è hà dettu: "Ogni volta chì qualchissia deve andà, Tutti duveranu portà una maschera facciale di tela. Entra in i lochi publichi".
U situ web aghjurnatu di u CDC dice: pCovere a faccia cù una tela ùn hè micca per prutege l'usu, ma per impedisce chì u virus si sparghje da quellu chì porta à l'altri.q pQuestu hè soprattuttu impurtante se qualchissia hè infettata ma ùn hà micca sintomi.q
Ancu s'è in i Stati Uniti, a tendenza hà vultatu à più cover-ups, certi sperti anu riserve nantu à sta pulitica. Ci hè assai poca ricerca nantu à e maschere di tela, è ùn ci hè micca assai evidenza in u mondu reale per ricumandà maschere mediche à u publicu. Se a ghjente ùn porta micca bè a copertura, o se a cunfonde cù un falsu sensu di sicurità, queste linee guida ponu ancu aggravà a carenza di maschere mediche o u focu.
À u listessu tempu, altri scientisti anu indicatu chì i studii di laboratoriu anu dimustratu chì l'usu generalizatu di maschere, è ancu menu efficaci mudelli pdo it yourselfq, ponu sempre esse utili. È l'usu generalizatu di maschere pò impedisce à e persone di toccu a so faccia è aiutà à trasmette a gravità di l'epidemie.
Riviseremu alcune di e ricerche è u pensamentu daretu à e maschere è spiegheremu perchè l'opinioni sò diffirenti. Ma prima, hè impurtante capisce chì, malgradu u dibattitu, nantu à i prublemi più impurtanti, a maiò parte di l'esperti accunsenu:
Sicondu u disignu, e maschere ponu limità a diffusione di e malatie di e persone infettate in u cusì chjamatu cuntrollu di a fonte, è / o ponu prutege i portatori da l'infezzione.
In quantu à COVID-19, a diffusione di u virus hè principalmente per via di gocce respiratorie. Quandu una persona infettata tosse o starnute, e gocce respiratorii cascanu nantu à a bocca o u nasu di l'altri. E gocce ponu ancu contaminate a superficia chì l'altri tocanu prima di toccu a so faccia.
Quì, maschere chirurgiche basiche - maschere dispunibuli sciolte - ponu esse utili, perchè se una persona malata porta una maschera, e so gocce infettive ponu esse intrappulate in a maschera. I medichi è l'infermieri chì portanu tali maschere ponu ancu esse prutetti perchè ponu tossi o starnuti.
Ma i circadori sospettanu ancu chì u novu coronavirus SARS-CoV-2 pò stà in l'aria cum'è gocce minuscule chjamate aerosol è ponu esse inalate da e persone vicine. Un studiu publicatu in u New England Journal of Medicine u 17 di marzu hà dettu chì a trasmissione di l'aerosol era "ragionevule". In un esperimentu, hè statu trovu chì u virus "resta vivu" in aerosols generati da a macchina per un massimu di trè ore. Ancu a mità di elli ùn sò micca contagiosi dopu à una ora. Ùn hè micca chjaru quantu stu mecanismu ghjoca in a diffusione di u virus, è questa diffusione hè improbabile di sparghje u virus à longu distanzi, ma i scientisti credenu sempre più chì stu virus succederà in una certa misura.
Margaret Sietsema, prufessore di salute di u travagliu in l'Università di Illinois in Chicago, hà dettu: "Credu chì tutte e rotte di trasmissione ponu ghjucà un rolu quì, chì significa chì a malatia pò esse inalata, cusì a megliu linea di difesa hè un respiratore".
U respiratore include u respiratore N95 spessu citatu, chì hè un respiratore strettu dispunibile chì pò furmà un sigillo nantu à a faccia è include un filtru speciale chì pò catturà almenu 95% di e particelle in l'aria chì passanu per ellu. (Per evità a cunfusione, ùn chjameremu micca un respiratore una maschera da avà.)
Comparatu cù N95, e maschere chirurgiche ùn sò micca pensate per furnisce a prutezzione contru l'aerosols. Cumu spiega u blog CDC, e maschere chirurgiche sò pdesignate per furnisce una prutezzione di barriera per i gocce, ma ùn regulanu micca l'efficienza di a so filtrazione di particulate, è ùn ponu micca formate un sigillo adattatu per a faccia di l'purtatore chì vole respira a prutezzione.q
Sietsema hà rivisu recentemente l'evidenza di maschera da u Centru di Ricerca è Politica di Malattie Infettive di l'Università di Minnesota. Hà cunsigliatu chì i respiratori N95 sò usati per i travagliadori sanitari chì interagiscenu cù i pazienti COVID-19, ma crede chì ùn ci hè evidenza insufficiente per sustene una pulitica di maschere più larga per include e persone sane.
Ella disse chì e maschere ponu esse capaci di riduce a trasmissione catturà gocce più grandi da e persone infettate, ma questu hè applicatu solu à e persone cù sintomi, è crede chì qualchissia cù sintomi ùn deve esse in lochi publichi.
Ella disse in un email: "Ùn pensu micca chì e maschere riduceranu a trasmissione prima di l'apparizione di i sintomi, perchè l'aria ùn sceglierà mai una strada di resistenza più grande (attraversu maschere), ùn sguasserà solu e maschere".
Hè ancu preoccupata chì e raccomandazioni di e maschere pruvucanu a ghjente à rilassà a so distanza da a sucità è ponu complicà u compitu di mantene e maschere chirurgiche per u staffu medico di prima linea.
Tuttavia, altri scientisti ùn sò micca d'accordu. Dicenu chì ancu s'è e maschere ùn saranu micca cumpletamente efficaci, ponu esse megliu cà nunda.
Benjamin Cowling, epidemiologu di l'Università di Hong Kong, ùn pensa micca chì e maschere chirurgiche sò inutili à u publicu generale.
Ellu disse in un email: "Di sicuru, possu crede chì seranu megliu quandu sò usati da u staffu medico, soprattuttu quandu sò cumminati cù altri equipaghji protettivi è cumpurtamenti, ma sò essenziali quandu sò purtati nantu à u corpu. Questu hè un grande migliuramentu. Adupratu da u persunale medicale, ma inutile quandu purtatu da altri.
In un studiu appena publicatu, Colin hà coautore un studiu in Medicina Naturale. I ricercatori anu truvatu chì e maschere chirurgiche riducenu u numeru di virus respiratorii espulsi quandu a ghjente respira è tosse in macchine speciali.
Nanzu, un altru studiu realizatu da Colin è altri chì utilizanu una configurazione simile hà truvatu chì e maschere chirurgiche riducevanu a quantità di RNA di l'influenza chì i circadori puderanu detectà da gocce respiratorii più chjuche è più grandi. Per gocce più grande, l'effettu hè assai più forte, ma i studii anu dimustratu chì e maschere ponu riduce l'aerosols in una certa misura.
Sti tipi di studii anu dimustratu chì, teoricamente, e maschere ponu limità a diffusione di virus respiratorii, ma ci hè ancu una longa strada per andà prima chì e maschere sò una misura di salute publica efficace per a pupulazione generale.
Dopu tuttu, in usu reale, se a ghjente ùn hè micca disposta à alluntanassi da a sucietà è finisce per toccu di più a so faccia, o se continuanu à toccu l'esterno di a maschera, a maschera pò esse contaminata è a maschera pò esse dannusu.
Ancu quelli chì sustenenu l'usu più largu di maschere pubbliche ammettenu a mancanza di tali evidenza diretta. In l'articulu di rivista di medicina respiratoria "Lancet", chì favurizeghja un usu più "ragiunale" di maschere per luttà contra COVID-19, l'autore descrive l'evidenza esistente cum'è "scarsa".
Ancu se certi studii anu evaluatu diverse maschere in ospedali o altri ambienti di assistenza sanitaria, poche persone anu pruvatu se e maschere sò efficaci in a cumunità - ci sò veramente inconsistenze in maschere o ùn sò stati osservati effetti significativi.
Per esempiu, Cowling ci hà dettu chì a megliu evidenza vene da prucessi cuntrullati randomizzati è ci hà guidatu à fà una revisione sistematica di 10 prucessi chì anu pruvatu maschere. Questi prucessi anu pruvatu cumu e maschere limitanu a diffusione di l'influenza in lochi cum'è case o dormitori. capacità. Ancu se parechji prucessi cercanu di fà a ghjente à portà maschere, ciò chì suggerisce chì un cumplimentu più altu pò avè un impattu, a rivista hà truvatu chì a pusizioni di maschere ùn riduce micca significativamente a diffusione di l'influenza. cunclusioni pusitivi.
Elaine Shuo Feng, statistica è epidemiologa in l'Università d'Oxford è autore principale di a Lancet Respiratory Medicine Review, hà dettu: pBasatu nantu à u riassuntu di prucessi cuntrullati randomizzati, pò esse alcuni, ma micca grandi impatti. ." Una entrevista.
Ella crede sempre chì hè prudente chì i paesi cumincianu à cunsiderà l'usu di maschere. Feng hà dettu: "A mancanza di evidenza sufficiente ùn significa micca chì l'intervenzione stessu hè inefficace". "In questu casu, pensu chì u megliu modu hè di confià in tutte l'intervenzioni non farmaceutiche dispunibili".
In u 2015, i circadori anu publicatu u primu prucessu cuntrullatu randomizatu di maschere di tela, è anu truvatu chì quandu u persunale medico in Vietnam porta maschere invece di maschere chirurgiche usate, sò 13 volte più probabili di sviluppà malatie simili à l'influenza.
U tassu di infezzione di e vie respiratorie di u gruppu di maschere di tela era ancu più altu ch'è quellu di u gruppu di cuntrollu. U gruppu di cuntrollu qualchì volta porta maschere chirurgiche in cunfurmità cù i standard di l'uspidale. Tuttavia, perchè nimu ùn portava micca una maschera per tuttu, i circadori ùn anu pussutu determinà se e maschere di tela puderanu ancu furnisce una certa prutezzione per u purtatore.
L'autore hà scrittu: "Hè statu trovu chì u tassu di infezzione in i braccia di maschere di tela era assai più altu, chì puderia esse spiegatu da l'effetti di maschere di tela, maschere mediche o una cumminazione di i dui".
Altri studii anu studiatu cumu certi tessuti o disinni impediscenu a diffusione di gocce è particelle in u laboratoriu. Tuttavia, cum'è l'autore di u prucessu vietnamita hà indicatu in un articulu, a correlazione di u paper cù COVID-19 mostra chì nimu di sti maschere hè statu pruvatu in prucessi clinichi.
Un studiu di u 2013 hà testatu i materiali di maschere per a casa è hà truvatu chì e magliette di cuttuni ponu avè una certa capacità di filtrazione per filtrà i batteri è i virus, ma l'efficacità di e maschere hè assai inferiore à e maschere chirurgiche. A squadra hà cunclusu chì e maschere fatte da sè sò megliu cà senza maschere, ma duverebbe esse cunsideratu solu cum'è l'ultimu risorsu.q
In un test più strettu in u 2010, circadori di l'Istitutu Naziunale di Salute è Sicurezza Occupational in i Stati Uniti bombarded T-shirts, tovaglioli, sweatshirts è sciarpe cù nanoparticule per valutà u putenziale di filtrazione di i tessuti di maschere DIY. Ancu se u rendiment di stu materiale hè ridutta cumparatu cù e maschere di gas N95, l'autore indica chì solu furnisce "prutezzione respiratoria marginale", ma a maiò parte di i tessuti catturanu almenu alcune particelle.
Linsey Marr, un prufessore d'ingegneria in Virginia Tech, chì studia a diffusione di virus, avvisa a ghjente di ùn s'appoghjanu micca in maschere fatte in casa per impedisce chì i virus inalate in l'aria, ma per quelli chì perseguenu i so propri disinni, hà alcune cumpetenze pratiche.
Ella ci hà dettu in un email: "I materiali duveranu esse spessi è densamente tessuti, cum'è asciugamani di cucina o magliette pesanti, è a maschera deve esse vicinu à u nasu è a bocca senza spazii".
Cumu l'Accademia Naziunale di Scienze hà spiegatu in un rapportu di u 2006, e maschere improvvisate ponu esse aduprate durante una pandemia. Una struttura di tela più stretta pò filtrà megliu, ma ci sò scambii. U rapportu hà dettu: "A strettezza di a struttura aumenta è a resistenza di respirazione aumenta, chì affetta u cunfortu di l'utilizatore quandu usa u dispusitivu". Hà dettu: "Questu pò influenzà l'usu".
Per quelli chì sceglienu di portà maschere, Feng ricumanda di amparà u metudu currettu per riduce l'infezzione accidentale causata da a maschera stessa. Cum'è mostra in u video di l'OMS, a chjave ùn hè micca di tuccà l'esterno di a maschera - se fate, lavate e mani.
Ma u più impurtante ùn hè micca di pensà chì e maschere vi ponu prutegge o impediscenu di distanzamentu suciale o di lavà e mani. Cum'è Feng hà dettu, questu hè "megliu stà in casa".
Risposta: Ùn ci hè micca evidenza chì a vacuna appruvata pruvucarà una diminuzione di a fertilità. Ancu s'è i prucessi clinichi ùn anu micca studiatu sta questione, decine di millaie di participanti di prucessi ùn anu micca infurmatu a perdita di fertilità, nè anu cunfirmatu reazzioni avversi in milioni di vaccinatori.


Tempu di Postu: Apr-19-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!