LocuTianjin, Cina (continente)
E-mailE-mail: sales@likevalves.com
telefonuTelefono: +86 13920186592

valvula di filtru wcb

Quandu Moe Holman hà cullatu à a cima di a muntagna 20 anni fà, hà vistu nuvuli gialli nebulosi è sporchi chì si sparghjenu nantu à a so strada in discesa. Frenatu rapidamente a vittura è toccu l'interruttore per chjude u ventu. Holman cunniscia stu pezzu di terra in u Nordu di l'Alberta megliu cà a maiò parte di l'agricultori lucali, è ùn pudia crede à i so ochji. A nuvola di gas acidu pò vene solu da un locu, chì hè un pozzu, quasi ottu chilometri di distanza.
Capendu chì ellu evitava i nuvuli, Holman esce da a vittura è marchjò versu u troncu per ricuperà i so binoculi. Una brisa soffiava u gasu à u livante, è quandu u riparatore di petroliu espertu hà addestratu i so binoculi in u ventu, hà avutu abbastanza tempu per vede lu drifting versu una banda di oche, chì eranu spargugliati in un gruppu di campi di agricultori Erba verde. Quandu li supera, ogni acellu casca, è a maiò parte di l'acelli ùn anu micca u tempu di alzà u so beccu da a terra, è ancu di pruvà à vola.
U 5 di frivaru di u 2001, un ghjovanu in Fort St. John, chjamatu Ryan Strand, era 175 liri è sei metri d'altu, è cascò cum'è unu di i disgraziati acelli. À l'età di 25 anni, hà travagliatu solu per 11 mesi à l'ultima chjamata in a so corta carriera di travagliu. A chjama hè vinuta da Todd Thompson, l'operatore di a sala di cuntrollu di Natural Resources Canada Ltd., basatu in Calgary. A chjama l'hà purtatu à un situ di pozzu. Solu cinque mesi fà, hè accaduta una fuga incontrollata di gas à l'acidu. Un capu operatore scrambled in u pozzu. A bughjura si riunì in a sera di a fini di sittembri.
U pozzu hè situatu vicinu à Buick Creek, una pila di case abbandunate ancorate da i buttreghi ordinari è i cantieri di i vechji fangosi. Hè ancu vicinu à a Riserva di Blueberry, chì hè una cumunità aborigena à u fondu di una valle ripida. Quandu u gasu acidu fughje fora di cuntrollu, questu hè veramente u locu sbagliatu: u gasu hè più pesante di l'aria è affunderà.
Mentre visitava a riserva, aghju amparatu cù i mo ochji perchè i so residenti campanu in paura. In parechji lochi, i monitori elettronichi si ponenu nantu à e torre alte, bluccà l'aria. Quandu u gasu acidu hè rilevatu, un alarme sonarà è a ghjente si precipiterà in i veiculi, cumprese i camioni donati da CNRL. Nantu à a terra sopra à a riserva, qualchì volta perchè e cumpagnie energetiche soffianu in a direzzione di u gasu àcitu brusgiatu per riduce a pressione di u pipeline, i fiammi ardenti sò qualchì volta emessi da a caminiera. Quelli camini è i compressori vicini sonavanu cum'è i ghjetti chì gridavanu nantu à a pista, facendu chì certi lucali si sentenu cum'è s'elli campanu in una zona di guerra. Questu hè un locu chì chjamanu Little Beirut.
Thompson hà registratu in i so note quella notte chì hà mandatu Strand à u pozzu à 21:58. Strand stava per sguassà u tappu d'idratu chì hà bluccatu u pipeline, u gasu naturale congelatu è l'acqua, è chjude per forza a pompa in u pozzu. U jack estrae l'oliu o u gasu naturale da u pozzu è u trasporta à un pipeline chì trasporta i risorsi di carburanti fossili di BC à u sudu. Quandu si formanu i blocchi d'idrati, sò generalmente chjusi. Più di una ora dopu, à 22:58:31, Thompson hà registratu u primu di dui perdite di gas agria in u situ di pozzu. Prima chì tutta a cunversazione si ferma, Strand hà avutu u tempu di trasmette "Aghju bisognu d'aiutu; Aghju bisognu d'aiutu ".
L'unica preoccupazione per i "fanatici" cum'è l'agricultore di l'Alberta è u distruttore di pozzi di gasu cundannatu Viber Ludwig, a fuga di gas agria hè diventata una preoccupazione crescente per i residenti in u nordeste di a Culumbia Britannica. I ghjovani cum'è Trand sò feriti ogni ghjornu. Almenu una decina di fughe potenzialmente fatali si verificanu ogni annu. Ancu s'ellu ùn ci hè micca statistiche affidate nantu à i travagliadori "colpiti" da u gasu acidu, l'entrevista cù i travagliadori chì sò stati impegnati in u travagliu di l'energia per un bellu pezzu mostranu chì sta situazione hè assai più cumuna di l'industria è u guvernu provinciale sò disposti à ammette.
Fortunatamente, assai pochi fughe sò state signalate in zoni remoti luntanu da a cumunità. Un tali incidente hà implicatu Westcoast Gas Services Inc., basatu in Calgary, chì hè issa parte di Duke Energy. U ghjornu di u Vittoriu 2000, un spettaculare trè à cinque milioni di piedi cúbichi di gas tossicu hè statu liberatu à Fort St. In l'atmosfera à u nordu, se a fuga hè accaduta in altri lochi vicinu à a vasta rete di pozzi di petroliu è pipeline in u nordu di a Culumbia Britannica, cum'è Chetwynd, Dawson Creek, Fort Nelson o Fort St. , Cina U stessu passa per i 243 residenti di Xiaoyang. In dicembre di u 2003, un pozzu di gasu agria rupture. In a "zona di morte" chì l'ufficiali chinesi anu chjamatu dopu 25 chilometri quadrati, altre 9 000 persone sò state ferite è 40 000 anu da fughje a so casa.
À u listessu tempu, queste storie d'avvertimentu nantu à a morte di dui ghjovani in un depositu di petroliu di a Columbia Britannica mette in risaltu i periculi inerenti à a corsa frenetica di a pruvincia per duppià a pruduzzione di petroliu è gasu. Cum'è dichjaratu nantu à u situ web di u Ministeru di l'Energia è e Mine, l'esplorazione è a pruduzzione di petroliu è gasu naturale hè u più grande pruduttore di risorse naturali di ingressu direttu in a Culumbia Britannica, è u Partitu Liberale hè "impegnatu à apre à ogni regione è cumunità. in pruvincia". Ottene queste ricchezza fornendu un "ambiente regulatore simplificatu". Sembra chì una attenzione particulari deve esse pagata à quale regulazione hè stata cunsiderata per questa simplificazione.
"Turtle" hè ciò chì u studiente di u liceu di Ryan Strand l'hà chjamatu. Hè pricisamenti perchè ellu hè u cuntrariu di u so nome chì sti soprannomi sò ritenuti. A mamma di Ryan, Trudy, hà dettu chì u figliolu chì sopra à ella ùn si stenderà mai nantu à u divano davanti à a pipa. Sempre attivu, hà dedicatu a maiò parte di a so energia à l'arti. Hà finitu tuttu u prucessu gràficu di u so annuariu di u liceu. I so dipinti sò appiccicati in l'imprese lucali, è parechji di elli cuntenenu elementi strani, marcanduli cum'è e so opere. Un dettagliu scuru apparsu a notte di a so morte, è a so opera d'arte cunfirmò a so morte.
À 3 ore di a matina, Trudy si svegliò quandu u telefonu sonò, è u so timore cresce quandu a polizia li hà dettu di un accidente. Hè a mamma di Ryan Strand? U so figliolu hà un tatuatu nantu à u so vitellu? Quandu Trudy hà intesu queste dumande, sapia chì Ryan era andatu. Ùn mai hà dettu à l'ufficiale di pulizie senza faccia chì u tatuu raffigura una tartaruga cù squali è altri pesci chì vagavanu nantu à questu, è in a casa di tesoru, un quartu di 2% di latte hè incisu in oru. Questu hè u disignu di Ryan.
A morte di Ryan hè stata evidenziata in u Cumitatu di Compensazione di i Travagliatori di u Movimentu di Sensibilizazione di a Sicurezza in Columbia Britannica. In ogni casu, l'inchiesta da u Georgia Naoman hà truvatu chì certi dettagli inquietanti nantu à a morte di Ryan è e cundizioni di travagliu in u filmu energeticu di a Columbia Britannica, in l'investigazione WCB di a morte di Ryan o u verdict d'investigazione di u Serviziu Coroner di a Columbia Britannica Nisuna inclusa. I dui rapporti anu pigliatu più di dui anni per esse publicati, ma ùn anu micca menzionatu a fuga precedente, potenzialmente fatale, accaduta in u situ di pozzu cinque mesi fà. Stu fattu hè apparsu solu quandu Straight hà dumandatu una lista di fughe di gas agria da a Cummissione di Oil and Gas of British Columbia (u regulatore di l'industria energetica di a pruvincia). Da u 1999 à l'oghje, l'applicazione di ghjugnu hà pruduttu 73 listi separati di perdite di gas agria, 6 di quali si sò accaduti in a stessa zona induve a destinazione di Ruian hè stata ghjunta. Hè vale a dì chì sta lista ùn hè micca cumpleta perchè ùn include micca alcuna fuga da u pozzu induve Ryan hè mortu, cumpresu u pozzu chì l'hà tombu. Se questi avvenimenti sò inclusi, quasi l'11% di e fughe di gasu àcitu potenzialmente letali signalati à OGC sò accaduti vicinu à Buick Creek.
Quandu hà dettu chì u so cuntu ùn cuntene micca incidenti chì implicanu a morte di Ryan, OGC hà furnitu una copia di u "Blowout and Death Report" à a Forza Diretta, chì includeva una copia di u rapportu à u briefing briefing di u Ministru di l'Energia è Mining Richard Nou Ifeld. A nota dice: "U gas naturale senza cuntrollu hè statu liberatu prima da stu pozzu u 22 di settembre di u 2000.
U briefing cuntinuava: "Ùn pare micca esse alcuna cunnessione trà l'incidentu è questu accidentu". "Questu hè unu di i tipi di facilità inspeccionati regularmente da l'ispettori di u cumplimentu è di l'applicazione di a lege di a Cummissione di Oil and Gas. Stu pozzu era in settembre di u 2000. L'ispezioni sò stati realizati nantu à u 5, è subitu dopu à venting u 22 di settembre di u 2000. Nisun difetti sò stati truvati in questi dui lochi. L'ora di l'accidente pò esse prevista ".
In cunsiderà quantu hè tossicu u gasu tossicu di l'acidu, WCB richiede à a cumpagnia di avvisà quandu si verifica una fuga. Tuttavia, a squadra di Naruto hà amparatu chì in l'ultimi cinque anni, WCB hà ricevutu solu notificazioni di tali incidenti cinque volte. Ci hè una sfarenza chjara trà i dati OGC è WCB, chì mostra chì i regulatori ùn anu micca riggistratu strettamente a fuga. A cumpagnia ancu ùn informa micca regularmente à tutte l'agenzii pertinenti. Inoltre, in i cinque anni prima di a fondazione di l'OGC in u 1999, micca menu di cinque dipartimenti pruvinciali eranu rispunsevuli di a cullizzioni di dati di fuga per una di e sustanzi più tossichi cunnisciuti. Curiosamente, u pianu d'emergenza provinciale per a coordinazione di a risposta d'urgenza ùn hè micca trà elli. PEP richiede solu rapportu da aprile di questu annu.
Tuttu chistu hè in forte cuntrastu cù e misure proattive pigliate da u guvernu provinciale in l'ultimi anni per affruntà e minacce affrontate da i residenti di Kelowna, Barril, Lillooet è altre cumunità, chì sò dovute à l'incendii confusi chì venenu à u boscu indoor. E persone in queste cumunità anu dettu di imballà è preparate per fughje immediatamente quandu e case cù incendi evidenti eranu vicinu à e so case. Ma in u Nordeste, un nuvulu di gas velenoso invisibili o quasi invisibili pò sbulicà in pochi millisecondi, è ancu e persone chì l'utilizanu ùn parenu micca sapè tutti i fatti pertinenti.
Se Ryan Strand hà capitu chì a fuga di gas acidu hè accaduta solu cinque mesi prima di a morte di Buick Creek, ùn si riflette micca in ogni locu in a pagina di u rapportu WCB. Questu hè attraversu a libertà di l'infurmazioni Requested, o ghjudicati in u serviziu di u coroner. S'ellu sapia, dubitava s'ellu dumandassi una copia di salvezza prima di esse feritu. O s'ellu sceglie di portà un "apparechju di respirazione autonomu" - purtendu una maschera stretta è un fornimentu d'aria - invece di lascià in a cabina di un camion, à pocu metri da induve morirà.
Ùn tuttu u gasu naturali in a Culumbia Britannica hè acidicu, ma a maiò parte sò acidi. U cumpunente più interessante di u gasu hè sulfuru d'idrogenu o H2S. A concentrazione di H2S di solu 500 parte per milione pò causà paralisi respiratoria è cunfusione. A menu chì ùn vi ricuperate rapidamente, quelli chì sò abbattuti da u gasu agrumu suffocate è mori in pochi minuti.
Moe Holman, 68 anni, hà travagliatu in l'industria energetica in u nordu di a Culumbia Britannica è in Alberta per 45 anni. Hè statu abbattutu da gas velenu duie volte, una volta à 10 metri sopra a scala di una pianta di gas naturale in Alberta. Hà vistu ancu parechji culleghi attaccati. Quandu ghjunse in Calgary, Holman hà cuntatu per un tempu. Travagliava vicinu à Chetwynd è hà vistu un omu chì guidava una camioneta chì passava, chì si preparava à cullà in collina.
Holman hà ricurdatu: "Aghju intesu u cornu di u camion". "Sapia esattamente ciò chì era. L'altru tippu è eiu eramu cuparti. Avemu purtatu un sniffer (monitor H2S) cun noi, è eramu Hè statu rilevatu. Hè intrutu in u camionu di u tippu attraversu u sistema di riscaldamentu è l'hà abbattutu. Fora, cascò in avanti nantu à u volante è u so corpu chjappà u cornu. Avemu ghjuntu à u camionu, l'aghju spintu è l'aghju purtatu à a muntagna. Portava una maschera è hè ghjuntu ".
L'aspettu più terribili di l'operazione di salvezza hè ciò chì hè accadutu quandu i travagliadori abbattuti sò stati risuscitati. Holman hà dettu: "Queste persone sò spessu assai viulenti quandu venenu. Pensate chì a persona chì esce hè quella chì vi hà fattu soffre." "È s'ellu hè in a pianta, hè veramente un bug. Hè veramente male. … Perchè spessu cumincianu à cullà è u tempu per elli à cascà hè assai cortu.
Kirby Purnell hè un travagliadore longu à a pianta di gas naturale McMahon vicinu à Taylor in u nordeste di a Culumbia Britannica. In u 1974, un compressore nantu à una pipeline di gasu naturale hè statu capped high. Hè splutatu sottu pressione alta è hè stata esposta à gas velenoso. U cuntenutu H2S hè altu cum'è 40 000 ppm. Purnell s'hè ricurdatu di vultà prima di l'interruzione di corrente. Disse in una entrevista telefonica: "Respirate in i pulmoni per un pocu, è u sangue serà assorbutu è purtatu in u cervellu, paralizendu u centru respiratoriu, è perde a cuscenza di colpu". Fortunatamente, a testa di Purnell hà culpitu unu. Porta sbloccata. Cascò è fù trovu da un altru travagliadore è u trascinò. Questu hè un compitu periculosu in sè stessu, perchè hè spessu i rescuers instinctive chì agiscenu instinctively è succumb to the poison.
I travagliadori di gas naturale è i pruprietarii di terra vicinu à i pozzi anu longu cridutu chì ancu i bassi livelli di H2S ponenu risichi per a salute. A fini di ghjugnu di st'annu, circadori à l'Università di Calgary isciutu un studiu chì mostra esposizione longu à i livelli bassu di sulfuru di l'idrogenu Livelli debule o distrughjenu a memoria di l'animali.
Holman hà dettu chì i travagliadori di e piante di trasfurmazioni à longu andà puderanu perde u sensu di l'olfattu o vede l'arcubaleni intornu à lampi incandescenti. Pocu dopu, i so ochji ponu principià à sente chì sò stati lucidati da carta di liscia. Per caccià stu scrub, Holman hà dettu chì ellu è l'altri anu utilizatu u latte condensatu per lavà l'ochji. Ellu surrisu è disse: "U latti ordinariu ùn funziona micca bè. Carnation hè megliu cà Alpha. Holman hà dettu ancu chì u spinu severu di u craniu chì hà patitu era ancu causatu da l'esposizione à u gasu acidu.
Holman hà dettu chì se qualchissia travaglia, vive o viaghja in un film d'energia, una cosa deve esse ricordata, è questu hè a direzzione di u ventu. "È sò veru." Dopu avè vistu quelli oche falà, ùn si scorda mai di sta lezziò.
A più grande preoccupazione di Trudy Strand hè chì Ryan averà un accidente mentre viaghja, micca in u situ di travagliu stessu. Ella sentia ch'ellu era relativamente sicuru. Ella disse chì a so vista attuale hè stata furmata dopu à anni di travagliu in l'uffiziu di u Fort St. John di Petro-Canada, induve ella è a so fidanzata sparte u travagliu di secretariu è detti à Ryan un sicretu. Lens hà travagliatu in u giant energeticu canadianu in l'estiu.
À l'età di 21, Ryan si truvò à travaglià per una di e più grande cumpagnie di u filmu, situata in l'area di Jedney à duie ore à nordu di Fort St. Hà sviluppatu da u travagliu di mantenimentu à u travagliu nantu à unità di pumping è compressori, è hà pigliatu corsi di sicurezza in u caminu. Hè vale à dì chì dui anni dopu, i travagliadori di u campu di Jedney di Petro-Canada si sò uniti cù successu à u sindicatu, unendu un gruppu selezziunatu di solu 300 travagliadori coperti da l'accordu cullettivu di BC. Ma perchè Ryan hà firmatu u cuntrattu, hè statu lasciatu. U so prossimu travagliu hè un travagliadore cuntrattu per CNRL.
Ryan avia travagliatu solu per a cumpagnia per 11 mesi quandu era mandatu à u Buick Creek Wellhead da dui minuti à 10 pm u 5 di ferraghju di u 2001.
L'investigazione di WCB hà revelatu chì a pompa in u situ hè stata chjusa per via di u bloccu di l'idratu in u pipeline. Stu bloccu include molécule di gas intrappulati in u ghjacciu à bassa temperatura è pressione alta. Sò assai cumuni, in fattu, solu 12 ore prima chì Ryan hà visitatu quì, hà bluccatu a linea di produzzione in u stessu situ di pozzu. Per chì u gasu torna torna à una temperatura di -20 ° C, Ryan deve dissolve u plug. Fà cusì implica una prucedura piuttostu aspra, in quale una manguera hè tirata da u portu di scarico di u so pickup è impannillata cù un rag intornu à l'arbulu induve si trova u tappu suspettatu. Dopu, Ryan hà tornatu à u camionu è, cù u mutore in funziunamentu, chjappà a pinza di pipa contr'à l'acceleratore per accelerà u mutore è calà i tubi è i tubi.
Quandu vultò in a sala di cuntrollu CNRL, Todd Thompson hà trasmessu à Ryan: "Sapete chì ella hè assai chjara da a mo parte, cumu hè a vostra fine?"
Dopu, Ryan resetta l'interruttore chjamatu Presco-Dyne, chì hè un dispositivu di salvezza chì spegne automaticamente u jack di a pompa in casu di un cambiamentu di pressione brusca. Allora hà riavviatu a pompa. Dui minuti dopu, a pompa cascò di novu. Ci hè sempre qualcosa chì blocca u telefunu. U rapportu WCB riassume ciò chì successe dopu.
"Ci hè una evidenza chì Strand hà dopu chjusu a valvula di isolamentu sottu à l'interruttore Presco-Dyne, hà liberatu a pressione trà a valvula di isolamentu è l'interruttore, è hà riavviatu u stand di pompa à 22:57".
Ciò chì Ruian ùn sapia micca era chì in a corta seccione di u pipeline, unu o più altri tappi d'idrati eranu sempre nantu à a linea di produzzione. Per aggravà e cose, u jack hè statu riavviatu mentre Presco-Dyne era chjusu. A pompa d'alta putenza hà pigliatu solu un minutu è mezu per aumentà a pressione à u puntu di scoppiu. Quandu una tappa pensata per prevene i sbattimenti hè bluccata, usa abbastanza forza per dentà i lati di u camion Ryan. Investigazioni successive anu revelatu chì u cappucciu di prevenzione di sbattimentu hà fiascatu "principalmente perchè i fili nantu à a tappa finale ùn sò micca stati machinati à u contornu currettu", è perchè u tappu ùn era micca inseritu bè, ùn era micca u travagliu di Ryan.
Dopu chì Giesbrecht hà ricevutu una chjamata da Thompson, Jerry Giesbrecht, l'operatore di a pianta di gasu di u cuntrattu, hà pigliatu uni pochi di minuti per ghjunghje à Ryan. Sicondu u rapportu WCB, u Giesbrecht mascheratu hà trovu Ryan "stendu in terra, quasi cumplettamente intarratu in un fluidu assai viscosu". E letture H2S in u pozzu superanu assai u livellu letale, circa 100 000 parte per milione. Dopu chì Gisbrecht l'hà trascinatu è hà pruvatu u megliu per asciugà a faccia di Ryan, hà chjamatu Thompson à una ambulanza. Quandu Giesbrecht hà realizatu a risuscitazione cardiopulmonar à Ryan, Thompson hà purtatu una ambulanza à a scena di l'accidentu. Mentre guidava, hà trasmessu u persunale di a cumpagnia è li disse di avvistà i residenti lucali. Ryan ùn hà mai ritruvatu a cuscenza. U so corpu senza vita hè statu trasferitu à una ambulanza in l'autostrada Alaska. In a prima matina di u 6 di ferraghju, hè statu dichjaratu mortu à l'Hospital Fort San Ghjuvanni.
Un mesi dopu, in una strada d'invernu solitaria fora di Fort Nelson, un altru ghjovanu in i so 20 anni morse in un pozzu di petroliu in Columbia Britannica. U so nome hè ancu Ryan. Ryan Goertzen. A situazione dopu à a so morte hè assai sfarente da quella di Strand, ma mette in risaltu un altru aspettu periculosu di u travagliu in u nordu: a tentazione di soldi, l'incentive hè cusì forte, a ghjente hà da travaglià fora di i limiti nurmali di a sicurità persunale, mettendu in periculu cusì. a sicurezza propria è di l'altri. trattà.
Goertzen hè un zitellu di prateria chì hè cresciutu in Hamiota, una piccula cità in Manitoba. Cum'è parechje persone, hà graduatu u liceu è ùn sapia nunda. A so mamma, Penny Goertzen, hà ricurdatu in una lettera à Straits Direct Mail: "Stava ghjucatu in un gruppu di rock à l'epica, è ùn hà micca fattu assai altru ch'è questu". "Eru assai chjaru nantu à i partiti è ellu. Sentite stancu di a mancanza di rispunsabilità, è enfatizà cumplettamente a rispunsabilità di affruntà i so tentativi di crià i zitelli ".
Petunia è u so maritu Rudy anu sei figlioli inseme. Ella disse à Straight in una entrevista telefunale chì quasi tuttu u travagliu di crià i zitelli hè cascatu à Penny, perchè 14 anni fà, Rudy hà sceltu di lascià Manitoba per travaglià in un pozzu di petroliu in Columbia Britannica. L'annu passatu, i rivenuti di u box office di Rudy era di circa $ 120,000. Questa hè una grande quantità di soldi per a famiglia, ma custa i soldi di Rudy. Di solitu travaglia 400 ore in l'invernu è stà solu in casa per uni pochi di settimane ogni annu. U figliolu maiò di Golzen, Travis, era attrattu da a prumessa di travagliu è hà seguitu i passi di u babbu. Penny pensa chì questu hè ancu a strada bona di Ryan.
"Ryan ùn vulia micca andà", hà ricurdatu Penny. "Ùn vulia micca lascià a so fidanzata Andrea". Ma Penny hà cuntinuatu: "Hà decisu di andà perchè vulia guadagnà un pocu di soldi, è poi tornò à Andrea per andà à l'università".
Si n'andò di casa u 2 di ghjennaghju di u 2001. Hà 19 anni. Morirà in trè mesi dopu à sei mesi, menu di 20 mesi.
Ryan hà agitu cum'è un "mopper" è hà purtatu un camionu cù u so babbu à u situ di perforazione, induve hà disassemblatu l'equipaggiu, l'hà carricatu nantu à u camion, è l'hà ligatu.
In a maiò parte di i pozzi d'oliu, a terra si congela in u mità di a notte è in l'inguernu, è a cumpagnia pò più facilmente spustà l'equipaggiu pesante utilizatu per l'esplorazione, a perforazione è l'ingegneria di pipeline, è u travagliu hè assai occupatu. Cum'è u so babbu è u so fratellu, u longu travagliu fisicu di Ryan l'hà fattu perdiri u sonnu è si senti cumplitamenti stancu. Ma à u cuntrariu di elli, a so fatigue implica "incantesimi": tempi di corsa è ritmi cardiaci irregulari. A trama hà cuntinuatu à circulà. U 16 di marzu, Ryan s'hè lagnatu di un core chì batte è hà visitatu a sala d'urgenza in Fort Nelson.
Ciò chì hà dettu à u duttore era chjaramente interessatu à Beth Larcombe, u Coroner di a Columbia Britannica. Ella hà indicatu in l'investigazione successiva nantu à a morte di Ryan chì hà dettu à u duttore chì in l'ultime duie settimane, 263 ore di travagliu sò state registrate - quasi 19 ore à ghjornu, ogni ghjornu, per 14 ghjorni consecutivi. Ma a motivazione per u travagliu era cusì forte chì Ryan hà ricusatu di fà un eserciziu di monitoraghju di u cori di 24 ore in Fort Nelson, è invece hà sceltu di riunisce à u so babbu è u fratellu.
Dui settimani dopu, ghjustu dopu chì ellu è u so babbu hà sbulicatu e catene nantu à i pneumatici di u camion, Ryan hà pigliatu u so pettu è cascò in a cabina.
In u rapportu di Larcombe è u rapportu di seguitu di u Ministeru Canadà di Risorse Umane è Sviluppu (per via di a natura interprovinciale di l'affari, l'agenzii federali, micca WCB, anu ghjuridizione in questu casu), nantu à a pagina di u patronu di Ryan, Streeper Petroleum. è Contracting Ltd., Hè stata trovata à avè solu u pianu di evacuazione di l'impiegati d'urgenza più basica. Quandu Ryan hà fallutu, a cumpagnia hà chjamatu Fort Nelson General Hospital Generale è, dopu chì l'uspidale hà furnitu u numeru di telefunu, hà chjamatu u Serviziu di Ambulanza di a Columbia Britannica.
A mancanza di infurmazione specifica nantu à u locu esatta di Goertzens impedisce à Streeper di furnisce l'infurmazioni necessarii per dispatch u primu di i dui elicotteri per truvà Ryan. L'elicotteru hà volatu più di duie ore senza truvà a scena di l'accidentu. Quandu i minuti sò diventati ore, un secondu elicotteru hè statu chjamatu, Ryan più vicinu à a scena. Ma tandu, era troppu tardi. À quellu tempu, Rudy è Travis anu passatu assai energia è energia à CPR Ryan in pochi ore dopu chì a cumpagnia hà recuperatu u fallimentu di l'equipaggiu. A risuscitazione cardiopulmonar cuntinuò, ma hè stata firmata da u duttore in Fort Nelson, chì hà dettu chì Ryan hè mortu trè ore dopu avè patitu l'ultimu spell fatale.
Una autopsia hà revelatu dopu chì Ryan hè mortu per una cardiomiopatia micca diagnosticata (in realtà un core allargatu). A cundizione hè ch'ellu entre in u campu di battaglia cù l'incunnisciutu.
Sicondu Victor Huckell, un prufissore clinicu di medicina in l'Università di Culumbia Britannica è un cardiologu chì hè specializatu in cardiomiopatia, in un corpu umanu normale, u corpu risponde à u stress fisicu è a fatigue pruduciendu adrenalina è altri chimichi. Puderanu stimulà a fatigue, resistenu à a fatigue, è sò relativamente innocu, eccettu per una ligera crescita di a pressione di sangue. Ma in i persone cun cardiomiopatia, i stessi sustanzi chimichi ponu aggravà i ritmi cardiaci strani. In una entrevista telefonica, hà dettu à a "Direct News": "Sò sicuru chì stu poviru zitellu hà una cardiomiopatia chì ùn hè micca ligata à u travagliu". "E a so morte hè probabilmente accelerata da u travagliu eccessivu". In altre parolle, pò esse digià intrutu in a tomba.
Sicondu i dati publicati da u BC WCB, in i cinque anni chì finiscinu in u 2003, 2,103 persone sò stati feriti è uccisi in l'industria energetica è minera in a Culumbia Britannica. E statistiche per i dui sò raggruppati, cusì hè difficiule di sapè solu ciò chì pò esse attribuitu à u settore energeticu, ma assai assai. Duranti u listessu periodu, i pagamenti à i travagliadori feriti è sopravviventi chì sò morti in l'industria sò stati 86,5 milioni di $. In 55 casi, sustanzi tossichi, cumpresi i gasi acidi, anu causatu vittime. In almenu unu di sti casi (l'avvelenamentu di gas à l'acidu hè accadutu in u 2003), un disgraziatu travagliadoru hè statu cusì feritu chì hà persu 280 ghjorni di travagliu.
In i morti chì anu da more, i dui Ryans investiganu istituzioni cum'è WCB, Coroner Service of British Columbia è HRDC. Si concentranu solu nantu à una seria di cundizioni chì portanu à a morte. In u casu di Ryan Strand, pusendu l'interruttore in a pusizione off è un equipamentu meccanicu poveru sò stati cunsiderati i fatturi principali chì portanu à a so morte. In u casu di Ryan Goertzen, HRDC è u serviziu di coroner mancavanu chjaramente un pianu di evacuazione d'emergenza efficace. U coroner hà dettu ancu chì HRDC inspeccionerà i patroni ogni 12 à 36 mesi, ma ùn sò micca stati trovati registri d'ispezione in l'ultimi 12 anni.
Questi dettagli sò ovviamente a preoccupazione di Penny Goertzen è Trudy Strand. Tuttavia, e duie donne sò disturbate da i prublemi più grande daretu à a morte di u so figliolu. Cume i ghjovani travaglianu per 19 ghjorni cù l'equipaggiu chì cuntene sustanzi chì ammazzaranu elli è i so cumpagni di travagliu? Chì si passa ? Cumu mandà un ghjovanu solu di notte per risolve un prublema potenzialmente mortale in un pozzu chì prima era stata periculosamente vicinu à piglià a vita di una altra persona?
Trudy hà dettu da a so casa di Calgary: "Aghju una vera preoccupazione per ciò chì hè accadutu quì. Questu hè un locu stranu, avvicinendu in una zona induve Compton Petroleum hà prupostu di chjude l'area induve sò stati perforati finu à 6 pozzi di gas agria vicinu. 250.000 abitanti. "Ùn avemu micca infurmazione per dì chì facenu qualcosa per fà i ghjovani più sicuri. Tuttavia, i ghjovani sò stati affollati quì per via di i so salarii elevati. Vogliu dì, sti travaglii ùn sò micca ottu dollari à l'ora. U so salariu per ora hè di 14, 15, 20 dollari per ora, o ancu più altu. Tuttavia, a tentazione di soldi impedisce à a ghjente di vede u periculu. Ryan ùn deve micca travaglià solu quella notte, nimu ùn deve. "
Questa hè a vista di Kirby Purnell, chì hà furmatu i culleghi di u sindicatu nantu à i prublemi di sicurezza di gas àcitu. Purnell hà dettu chì in u mondu di u cuntrattu, induve a maiò parte di i travagliadori in l'industria di l'energia sò impiegati, a pressione per riduce i costi hè implacable. In u risultatu, a ghjente cade in una situazione di "travaglià solu", è quandu e cose vanu mali, quasi certamenti risultatu in morte o ferite seriu.
U viaghju à Strand è Purnell m'hà ricurdatu un altru incidente 22 anni fà, quandu era in u mo secondu annu à l'Università di Toronto. Elmer Krista-Bob è i so amichi - hè un studiente populari di ingegneria chimica. Spartemu u listessu pianu in una grande residenza cù 42 altri studienti. In a primavera, Bob hà intervistatu è trovu un travagliu in Petro-Canada in Alberta.
Era entusiasta di a prospettiva di amparà personalmente nantu à a vita di u patch energeticu, è si trasferì à travaglià in l'unità cummerciale Fox Creek di a cumpagnia per $ 8,44. In menu di sei settimane dopu avè principiatu u travagliu in u maghju di u 1982, Bob era unu di i trè ghjovani omi quandu rimpiazzava un filtru in una pianta di gas naturale lucale quandu ci era un "aumentu di a pressione di l'aria senza rilevazione". Causatu a rupture di u pipeline di gasu. In l'infernu chì seguita, hè statu brusgiatu 90% di u so corpu.
Uni pochi ghjorni dopu, Bob hè mortu in un hospitalu di Calgary. A so mamma, u babbu è u fratellu Rayner l'anu circundatu. Anu avutu à cutà u latu di Bob per alleviare u gonfiore è mantene a respirazione. Hè particularmente doloroso.
Cum'è tutti l'altri, mi ricordu di u surrisu incontrullabile di Bob è di a vista ch'ellu camminava in u lobby di a nostra residenza, cù e so spalle larghe spessu ammucciate daretu à una maglia di rugby à strisce. Questu hè un ghjocu chì ama. Un annu dopu à a so morte, i so ex cumpagni di squadra in u Midland Bulls Rugby Club senza dubbitu participà à u ghjocu cù un umore agrodolce quandu anu participatu à a prima partita annuale di Bob Christa Memorial Cup, andavanu à Owen Sound.
Bob intrì in un mondu periculosu chì ùn avia mai veramente capitu. Da tandu, parechji altri agnelli sò stati macellati ancu. Questu hè u prezzu chì paghemu per a nostra ricerca incessante di gasi periculosi, chì sò profondamente chjusi in i lochi induve a ghjente cum'è Moe Holman dice chì deve esse guardatu.


Tempu di pubblicazione: 21-Jan-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!